2015. szeptember 2., szerda

63.rész

Lola

   Még körül sem tudtam nézni a reptéren, mikor egy éhes száj lecsapott az enyémre. Boldogan bújtam az ismerős karok közé.
 - Szia Kicsim - mosolygott rám Thiago.
 - Szia. Megleptél. Nem úgy volt, hogy nem tudsz kijönni elém?
 - De - bólintott - csak aztán hamarabb végeztem a dolgommal így ide tudtam érni. Baj? - tolt el magától.
 - Dehogyis - mosolyogtam rá és egy apró csókot nyomtam a szájára.
 - Ennyi az össz cuccod? - nézett a bőröndömre, ami ekkor gurult felénk a szalagon. Utána nyúlt és leemelte.
 - Sok? - néztem rá kérdőn.
 - Nem , pont ellenkezőleg. Nagyon kevés.
 - Három napra bőven elég.
 - Három? De nem úgy volt, hogy négy és fél napot maradsz? - kérdezte értetlenül.
 - Úgy volt - nyomtam meg az utolsó szót. - Sajnos közbe jött egy jótékonysági est, amiről csak a repülés előtt tájékoztattak - simítottam végig csalódott arcán.
 - Nem mondhatod le? - nézett rám hatalmas barna, bogár szemeivel.
 - Sajnos nem - ráztam meg a fejem. - Perez személyesen kért fel rá.
 - Basszus - sóhajtott fel csalódottan. Olyan édesen biggyesztette le a száját akárcsak egy kisgyerek, hogy muszáj volt megint megcsókolnom őt. Éhesen kapott az ajkaim után.
 - Mi ez a hevesség? - kérdeztem lihegve mikor elváltunk egymástól.
 - Amit négy napra terveztem, azt most bele kell sűrítenem háromba - vigyorgott rám perverzül, majd kézen fogott és kivezetett az autójához. Némán szeltük át a várost, ami ismét lenyűgözött a szépségével. Néhány perc múlva Thiago begurult a garázsába és segített kiszállni. Már ismerősként léptem be a lakásba.
 - Nem vagy éhes, vagy szomjas? - kérdezte a brazil miközben a bőröndömet bevitte a hálóba.
 - Nem köszi, inkább csak fáradt vagyok - bújtam hozzá amikor visszajött.
 - Akkor zuhanyozzunk le és aztán bújjunk ágyba - puszilt a hajamba. Készségesen követtem őt a fürdőbe. Élvezettel húztuk egymás agyát mikor a lehető leglassabban szabadultunk meg a ruháinktól. Hatalmas önmegtartóztatásról tettünk tanubizonyságot, mikor megmosdattuk egymást, majd végig töröltük a másikat egy-egy puha törölközővel. Meztelenül tértünk vissza a hálóba és bebújtunk a takaró alá. Thiago vágya már a zuhany alatt megmutatkozott, így kuncogva vettem tudomásul, mikor hátulról átölelve hozzám bújt és merevedése a hátamhoz nyomódott.
 - Ne nevess! - morogta rekedt hangon a nyakamba, amitől jóleső borzongás futott végig rajtam. - Próbálom magam visszafogni, hogy pihenhessél.
 - Édes vagy - fordultam felé -, de nem kell. Én is ugyanúgy kívánlak - csókoltam a mellkasára és nevetve fogadtam, mikor felmordult és maga alá gyűrt.
 - Annyira hiányoztál életem - suttogta a fülembe és ajkai kínzó lassúsággal haladtak lefelé a testemen. Fáradtságom ellenére lassan, kiélvezve minden pillanatot szeretkeztünk. Percekkel a mindent elsöprő gyönyör után kimerülten feküdtünk egymás mellett.
 - Nincs ennél jobb - sóhajtott fel elégedetten -, mint feküdni egy kiadós szeretkezés után a szerelmeddel.
  A szó gyomorszájon vágott és lehunytam a szemeimet, hogy ne látszódjon bennük a fájdalom, amit akaratlanul okozott. Flo bácsi szavai kezdtek kattogni a fejemben: "Nem minden férfi olyan, mint ő." Tudtam, hogy igaza van, de annyira tehetetlennek éreztem magam a múltbéli fájdalom súlya alatt.
 - Lolita - éreztem meg Thiago kezét az arcomon. - Valami baj van? - kérdezte és a hangjából kicsendülő szerelemtől elérzékenyültem, majd bátorságot gyűjtve ráztam meg a fejemet.
 - Nincs semmi csak - nyitottam ki a szemeimet, hogy elvesszek a sötétbarna íriszekben - csak...szeretlek - mondtam ki a szót évek óta először. Mellkasomról mázsás kövek gördültek le, ahogy megtettem. A brazil arcán először hitetlenkedés, majd mérhetetlen szeretet suhant át. Magához szorított és úgy suttogott a fülembe.
 - Eu te amo, minha bruxinha.



Eu te amo, minha bruxinha  =  Én is téged, kicsi boszorkányom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése