2015. szeptember 2., szerda

65.rész

Lola

  - Csssh, nézzétek milyen édesek - jutott el a tudatomig egy ismerősen csengő hang.
 Szemeim kipattantak és furcsa grimasszal az arcomon pislogtam a szobában ácsorgó fiúkra.
 - Jó reggelt! - morogtam reggeli hangomon és ásítottam egyet.
 - Neked is Běběchaton! - vigyorgott az ágy mellett álldogáló Ibra, míg Cavani, Veratti és Sirigu a szobának a távolabbi sarkában álltak és onnan integettek.
 - Mit kerestek itt? - dőltem hanyatt és próbáltam felfogni, hogy ez nem egy rossz álom, ez a valóság.
 - Mivel képesek voltatok megint eltitkolni, hogy itt vagy, ezért kézbe vettük a dolgokat, hogy találkozhassunk - magyarázta kicsit sértődötten.
 - Honnan jöttetek rá? - kérdeztem, miközben egyre éberebbé váltam.
 - Tele van veletek az összes reggeli újság - kacsintott rám Ed.
 - Bassza meg - szaladt ki a számon hangosan.
 - Mi a baj kicsim? - emelkedett fölém Thiago, aki eddig hason aludt és ahogy elnéztem, még nem vette észre a barátait. Hozzám bújt és a nyakamat kezdte csókolgatni.
 - Szívem - próbáltam eltolni magamtól, de jóval erősebb volt, így nem ment. - Kicsim - nyögtem fel és túrtam a hajába mikor megtalálta a legérzékenyebb pontot a nyakamon és szívni kezdte. - Nem vagyunk egyedül - suttogtam vágyakozó hangon.
 - Hogy mi? - nézett rám, de ekkor a többiek elröhögték magukat. A brazil hátra sem nézve, szemeivel fogva tartva a tekintetemet kérdezte meg. - Ti mi a fenét kerestek itt?
 - Bocs, hogy zavarunk csődör, de nem akartuk, hogy kisajátitsd a nődet - röhögött Marco.
  Thiago egy csókot nyomott a számra majd lefordult rólam.
 - Nem azért adtam kulcsot, hogy rám törjétek az ajtót, mikor végre a szerelmemmel lehetek - nézett rájuk csúnyán, de ők csak idiótán vigyorogtak. - Amúgy is, honnan a fészkes fenéből jöttetek rá, hogy Lola itt van?
 - Újságok - válaszoltam helyettük és elhúztam a számat.
 - Na madárkáim - tapsolt egyet Ibra - hoztunk reggelit, megkajálunk aztán megbeszéljük, hogy mit csinálunk ma - adta ki a parancsot.
 - Mi a reggeli? - ugrottam ki az ágyból, mert a gyomrom már csak a szó hallatán is őrült korgásba kezdett, mivel a tegnapi vacsora rendelés elmaradt. Észre sem vettem az öt férfi döbbent tekintetét. Marco tért magához először.
 - Jól áll a kék - húzta fel perverzül a szemöldökét. Végig néztem magamon. Thiago egyik meze és egy kék csipkés francia bugyi volt rajtam.
 - Tudom - vontam meg a vállam majd elindultam a konyhába. Még hallottam, hogy Sirigu odaszól a barátomnak:
 - Te rohadt mázlista. Nekem se lenne kedvem felkelni egy ilyen nővel az ágyamban.
  Önelégült vigyor kúszott az arcomra és úgy lépkedtem a célom felé. Feltettem egy kávét főni, közben tányérokat vettem elő és megterítettem. Egy fonott kosárkába kiborítottam a reggelire hozott, és egy hadseregnek is elegendő péksüteményt. Épp a bögrékért nyújtózkodtam, mikor a brazil mögém lépett és dörgölőzve leszedett öt, ivásra alkalmas csészét.
 - Reggel is gyönyörű vagy - morogta a fülembe miközben a keze becsúszott a pólóm alá. Még jó, hogy háttal álltunk az ajtónak, így a többiek nem sok mindent láthattak.
 - Helló, mi is itt vagyunk - hangzott fel Ibra jókedvű hangja.
 - Sajnos - morogta Thiago és egy lemondó sóhaj után puszit adott majd ellépett tőlem.
 - Hallottam ám - vigyorgott a svéd.
 - Tudom, direkt úgy mondtam - nézett vele farkasszemet a barátom.
 - Hű, de morcos valaki, ha nem kapja meg a napi szex adagját - röhögött Ed is.
 - Fiúk, befejezni! - szóltam rájuk, mert a tesztoszteron szag egyre erősebb lett a helységben. Éreztem, ha nem lépek közbe, akkor összeveszés lesz a vége.
  Beleültem Thiago ölébe és beleharaptam az egyik süteménybe.
 - Hm, ez rohadt jó - nyaltam le a porcukrot a szám széléről.
 - Běběchaton, ne csináld ezt öt kanos fickóval, mert annak nem lesz jó vége - vigyorgott rám a svéd.
 - Én csak egy kanos fickóval foglalkozom - néztem ártatlanul, miközben óvatosan fészkelődni kezdtem a barátom ölében. Thiago felnyögött és belemarkolt a csípőmbe megpróbálva egy helyben tartani. - A másik négy menjen haza és otthon mutassa meg, mennyire kanos - vigyorogtam.
 - Ez nem ér! Téged nem lehet zavarba hozni - biggyesztette le az ajkait Zlatan.
 - Nagyon nehéz - bólogattam és elkezdtem nyalogatni a kifolyt lekvárt az ujjaimról. - Világéletemben pasikkal voltam körül véve, így megedződtem.
 - Tudod mire lennék kíváncsi? - pislogott rám Sirigu.
 - Ne kímélj!
 - Mivel éred el, hogy egy csapat egoista focista elfogadja, hogy te dirigálsz?
  Mindenki rám nézett és érdeklődve várták a válaszom.
 - Nem tudom - vontam meg a vállamat. - Eleinte hőbörögnek, beszólogatnak, de aztán mikor látják, hogy nem érdekel a mondókájuk abbahagyják és arra koncentrálnak, hogy letudjanak alázni edzés közben.
 - És sikerül nekik? - vigyorgott idiótán Veratti.
 - Nektek sikerült? - kérdeztem vissza majd rákacsintottam.
 - Ott a pont - morogta magának.
 - A szüleid mit szóltak hozzá, hogy fociedző lettél? - nézett rám Sirigu és a többiek elképedt arcát meglátva, bizonytalanul pislogott rám.
 - Te nem tudod, ki Lola apja? - fordult felé hitetlenkedve Ibra.
 - Nem - rázta meg a fejét a kapus. - Kéne?
  Thiago válaszolni akart, de végigsimítottam a karján, jelezve, hogy hagyja rám.
 - A teljes nevem Dolores de Souza Faria. Az apám a brazil focista Romário - húztam el a számat, mert nem akartam, hogy azt higgyék kérkedek a nevével.
 - Ó - kerekedtek el a szemei. - Így már érthető a foci imádat. És anyukád? Ő is...mármint, neki is köze van a focihoz?
 - Anyukám meghalt mikor megszülettem - hajtottam le a fejemet és magamban elmormoltam egy rövid imát, mint ahogy mindig ha róla volt szó, hiszen neki köszönhetem az életemet.
 - Ne haragudj, nem tudtam - nézett rám szomorúan.
 - Semmi baj - vettem mély levegőt. - Soha nem ismertem, így nem tudom milyen az ha van.
  Pár percig néma csöndbe borult a konyha, amit Ibra tört meg.
 - Beszéljünk vidámabb témáról.
 - Miről szeretnél?- néztem rá kíváncsian, mert sejtettem, hogy nem véletlenül vannak itt.
 - Mondjuk, hogy hova megyünk ma bulizni - emelte fel a mutatóujját.
 - Megyünk? - ráncoltam össze a homlokomat.
 - Naná! Nem gondolod, hogy ha már itt vagy nem mutatjuk meg neked a párizsi éjszakát? - kacsintott rám Zlatanosan.
 - Miért van az, hogy már előre félek tőle? - nevettem fel.
 - Én nem tudom - pislogott rám ártatlanul, de a szemeiben ott bujkált a kisördög. - Akkor ugye velünk jössz?
  Kérdőn néztem Thiagora, aki csak megforgatta a szemeit.
 - Ha nemet mondasz, nem mennek el, míg rá nem beszélnek - sóhajtotta.
 - Akkor gyorsan igent mondok - csókoltam szájon a brazil.
 - Remek, este jövünk értetek és elviszünk... - gondolkodott fennhangon. Szemében valami megcsillant és úgy folytatta. - Az legyen meglepetés, hogy hova.
 - Ennyi? - kérdezte Thiago - mert ha igen, már mehettek is. Majd este találkozunk - vigyorgott perverzül.
 - Kidobsz? - pislogtak rá a többiek nevetve, de már el is indultak a bejárathoz.
 - De ki ám! És hogy tudjátok, benne hagyom a kulcsot a zárban, hogy még véletlenül se jusson eszetekbe visszajönni.
 - Ez fájt! - tette a mellkasára Ibra a kezét.
 - Húzzatok már! - lökdöste kifele őket az ajtón Thiago, amit nevetve néztem.
 - Hajrá csődör! - kiabáltak röhögve. - Lola, ha a kis brazil nem elég szóljál! - kiáltott be Sirigu a résen, majd végre bezáródott az ajtó. Thiago a homlokát neki döntötte és hatalmasat sóhajtott.
 - Idióták.
 - Igen, de így szeretjük őket - simultam a hátához. - Miért is dobtad ki őket ilyen gyorsan? - incselkedtem vele és a kezeimet végig húztam kockás hasán.
 - Hogy végre befejezhessem amit reggel elkezdtem - fordult meg és már kapott is fel a vállára.
 - Tegyél le! - nevettem hangosan.
 - Csitt Bruxa! - csapott a fenekemre, majd a szobába érve végig döntött az ágyon és fölém mászott. - Hol is tartottunk? - vigyorgott rám.
 - Azt hiszem, itt - húztam magamhoz, hogy megcsókolhassam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése